Професія адміністратора є  поширеною і затребуваною в наші дні. Без адміністратора не обійтися в готельній сфері, туристичних комплексах, салонах краси, крупному магазині, приватних освітніх центрах, клініках, в розважальних і спортивних центрах.

Робота адміністратора пов’язана з постійним спілкуванням з людьми. Головним критерієм успіху є комунікабельність і організованість. Управляти колективом і при цьому займатися інформаційно-документальною роботою – здатний не кожен. Навички ділового спілкування, уважність і оперативність – ось головні ключі до професійного успіху адміністратора.

Адміністратор – це посадова особа, яка відповідальна за прийом, реєстрацію, розміщення, обслуговування, консультування клієнтів. Це людина, яка здатна виявити порушення в роботі і прийняти необхідні заходи для його усунення.

Останнім часом більшість роботодавців вимагають від претендентів на посаду адміністратора вищу освіту, знання іноземної мови, комп’ютера на рівні упевненого користувача, наявність досвіду роботи в даній сфері. Крім цього, адміністратор повинен володіти хорошими комунікаційними навичками, приємною зовнішністю, мати грамотно поставлену мову, володіти навичками роботи з діловою документацією, технікою спілкування по телефону, бути знайомим з правилами поведінки в конфліктних ситуаціях. Також адміністратор повинен уміти планувати, переконувати, контролювати, бути здатним самостійно ухвалювати рішення.

Адміністратор – професія не на все життя. Це хороший стартовий майданчик на шляху подальшого кар’єрного зростання.

 

Продавець – це кваліфікований консультант покупця, його добрий порадник. Нинішній працівник торгівлі – це ініціативна, самостійна в прийнятті рішень особистість, яка відзначається оперативністю, творчим підходом до вирішення всіх питань, пов’язаних із продажем товару та збільшенням товарообігу.

Для успішного виконання роботи продавець повинен мати добре розвинені комунікативні якості, уміти легко вступати в контакт, виявляти побажання покупця, дохідливо пояснювати. Необхідні висока емоційна стійкість, працездатність, оперативність, добре розвинена пам’ять, тактильна та зорова чутливість, уява, високий ступінь розподілу і переключення уваги, витримка,  артистичність.

Ринок праці потребує професій продавця. Сучасний продавець – це і товарознавець, і маркетолог та ініціативна, самостійна, професійно освічена людина.